הכשרה אקדמית לניהול השירות -התשובה הישראלית

האם יתכן סמנכײל הכספים של קונצרן גדול יהיה ללא השכלה אקדמית בתחום הכלכלה או ראיית חשבון?

 האם יתכן כי סמנכײל משאבי אנוש יהיה ללא רקע האקדמי בתחום משאבי האנוש?

אבל, סמנכײל השירות….

לכך אין הכשרה אקדמית, רק ניסיון מוכח ומבנה אישיות מתאים.
השבוע נפתחה ההרשמה לקראת שנת הלימודים האקדמית ,וזו השנה השלישית  בה מתקיים מסלול ההכשרה אקדמית לתואר שני בהנדסה וניהול מערכות שירות במכללת אפקה. מעכשיו, ניתן יהיה לנהל מערכות שירות תוך יישום, לא רק של ניסיון מצטבר ולימוד עצמי, אלא גם תוך התבססות על ידע אקדמי שייצבר במשך שנתיים.

תוכנית הלימודים בנויה סביב משולש השירות הכולל את המרכיבים :

הלקוחות – טיפול במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי.
ניהול ותפעול – מכלול הפעילויות והתהליכים של השירות.
ניהול תשתיות – הסביבה הממוחשבת והמתוקשבת התומכת בשירות.

לכל אחד ממרכיבי המשולש קימים מספר קורסים אקדמיים המציגים את הבסיס הנדרש, הן להיבטים הפרקטים, והן להיבטים אקדמיים מחקריים.

  

הצטרפות לקבוצה ב LinkedIn 

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות



להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s