העתיד הוא בשירות –  הזווית של חברת אפל  

לאחרונה מציעה חברת אפל את שירות המוזיקה שלה גם בישראל.

השירות  מציע שפע מוזיקלי במגוון רחב של סגנונות הכוללים גם שירים ישראליים, כל זאת תמורת  דמי מנוי חודשיים.  אפל פיתחו אפליקציה גם לבעלי אנדרואיד כך שהם פונים לכל האוכלוסייה של המשתמשים בטלפונים חכמים.

עומר כביר מכלכליסט כתב כי בשנת 2016 הרבעון הראשון של ענקית הטכנולוגיה היה מאכזב במיוחד: לראשונה זה 13 שנה ירדו הכנסות החברה ברבעון הראשון בכמעט 13%. מכירות האייפון צנחו ב-16%, לראשונה מאז השקת המכשיר.

מכאן ברור כי אחד הכיוונים שבהם פועלת חברת אפל לאזן את נפילת מכירות של הטלפון החכם שלה הוא מכירת שירות המוזיקה.  גם חברה המוכרת מכשירים חייבת למכור שירותים בכדי לשמור על הישגים הכלכליים שלה.

גם אפל מסכימה כי העתיד שלה ושל כולנו נמצא בשירות

הצטרפות לקבוצה ב LinkedIn

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s