ניהול פרויקטים ושירות, האם יש קשר

ניהול פרויקטים מתמקד בניהול משימה חד פעמית הכוללת אוסף של מטלות עם התחלה וסיום מוגדרים, המתנהלים בלוגיקה מוגדרת הנסמכת על שיקולים טכנולוגיים תפעוליים וניהוליים. פרויקטים מתנהלים בכל תחומי החיים. השאלה המעניינת היא האם מרכיב השירות קיים בעולם ניהול פרויקטים.
באם רוב הפרויקטים מסתיימים עם מסירת הפרויקט ללקוח, הרי שכביכול, מרכיב השירות איננו קיים בתהליך השירות.
כמובן, שהתעלמות מרצון הלקוח תוביל את הפרויקט לכישלון. חוסר התייחסות למרכיבי השירות הן בתכנון הפרויקט, בבניית מבנה העבודה של הפרויקט, והן בביצוע שלו לא תוביל לשביעות רצון הלקוח.
כל פרויקט חייב לכלול את המרכיבים הבאים:
הלקוחות – טיפול במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי.
ניהול ותפעול – מכלול הפעילויות והתהליכים של השירות.
ניהול תשתיות – הסביבה הממוחשבת והמתוקשבת התומכת בשירות.

תכנון נכון המכיל את המרכיבים הללו יקדמו את הפרויקט להצלחה

להצטרפות לקבוצה ב LinkedIn 

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s