נושא השירות הופך בשנים האחרונות לאחד הנושאים המדוברים בנוף העסקי, ארגונים עסקיים מבינים היום יותר מתמיד כי הבידול העיקרי שניתן לעשות מול לקוחות הוא השירות, מכיוון, שאת המוצרים ניתן לחקות ולהעתיק.
כל מערך שירות מורכב למעשה משלושה חלקים : בראש ובראשונה הלקוח: טעמיו ציפיותיו ורצונותיו, לאחר מכן תשתיות המחשוב התומכות בשירות, ולא פחות חשוב ,אוסף התהליכים הניהוליים והתפעוליים המהווים את חוויית הלקוח. עיצוב ותכנון של מערכות שירות חייב להתייחס לכל שלושת המרכיבים. מתן פתרון רק לאחד המרכיבים יגרור תסכול בראש ובראשונה ללקוחות וכתוצאה מכך לארגון נותן השירות. התוכנית שלנו נותנת מענה לצורך החשוב הזה. להרחבת הדיון בנושא אני שמח לשתף אתכם בראיון שנערך איתי תחת הכותרת : מה זה תואר שני בהנדסה וניהול מערכות שירות?
מפגש מתעניינים בתואר שני להנדסה וניהול מערכות שירות מתקרב, אני מזמין אתכם למפגש אישי שיתקיים ביום רביעי 4.8.2015 בשעה 17:30.
לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי
לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות