רכב ושירות ?

חברת הרכב BMW החליפה לפני מספר שנים את הצהרת המשימה שלה – mission statement.
ההצהרה הנוכחית היא "הקבוצה היא הספקית המובילה בעולם של מוצרי ושירותי פרמיום לניידות אישית ". ניתן לראות את הנוסח המלא על ידי הקשה על הלוגו.

BMW

זה מדהים שחברה המזוהה לחלוטין עם תהליכי ייצור איכותיים הבינה כי בעצם היא לא מוכרת רק כלי רכב יוקרתי אלא חבילה שלמה הכוללת מכירת רכב ומתן שירות של טיפולים ותיקונים לאורך חיי המוצר.
ההצהרה לא שינתה את מדיניות הייצור שלה והיא משקיעה בקווי הייצור המאד מתוחכמים כפי שניתן לראות בסירטון

הצהרה זו אומרת למעשה כי חברה יצרנית מובילה, המושקעת במערכי ייצור מתקדמים, מבינה כי התחרות היום היא בשילוב של שירות מצויין ומוצר איכותי.

התובנה המרכזית היא כי בניית מערכת שירות הינה אקויוולנטית לבניית המערכת הייצורית וחיונית בדיוק באותה מידה להצלחת הארגון.

 

הצטרפות לקבוצה ב LinkedIn

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

 

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s