האם המשולש התגייס?

בשעה שהטילים נורים לישראל וחיל האוויר תוקף האם זו השעה הנכונה להזכיר את נושא השירות?
למעשה כל הפעילות של כל הרשויות המטפלות בעורף מתבססות על משולש השירות המורכב מהלקוח: טעמיו ציפיותיו ורצונותיו, לאחר מכן תשתיות המחשוב התומכות בשירות, ולא פחות חשוב ,אוסף התהליכים הניהוליים והתפעוליים המהווים את חוויית הלקוח.
בשעה זו, כל רצונו של הלקוח הוא שמירה על שקט וחזרה מהירה לשיגרה . לכן, ״חווית השירות״ המצופה מהרשויות הינה של יעילות ומקצועיות אל מול עוצמת האירוע של נחיתת הטיל.
תשתיות השירות מתבססות על ההתראות הנשלחות ללקוח באמצעות האזעקות , אמצעי התקשורת ואתר פיקוד העורף. כדאי לציין כי מרכיב חשוב שלא מתפקד עדין זו מערכת מסרים לטלפונים חכמים הנמצאת עדין בתהליכי פיתוח, מערכת שהיתה משפרת את חווית השירות .
כמובן, שקיים גם המרכיב השלישי של המשולש הכולל ניהול מורכב של אלפי אנשים המתפעלים את המערכות השונות.
מכאן, שגם בעת הזו תפעול נכון ואפקטיבי של מערכת שירות חייב להתבסס על משולש השירות .

להצטרפות לקבוצה ב LinkedIn

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

 

 

 

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s