רגולציה – האם זהו הפתרון

עוײד אהוד פלג מנכ"ל המועצה לצרכנות כתב מאמר, באתר המועצה, ובו ציין את ההשפעה השלילית של הסרת הפיקוח על מחירם של מוצרים ושירותים. הוא מציין כי לפי תחשיב שביצעה המועצה לצרכנות בין השנים 2007 עד 2011 שילם הציבור הישראלי למעלה מ-760 מיליון ש"ח יותר, לעומת המחיר שהיה עליו לשלם לו נשאר הקוטג' בפיקוח.
אין ספק, כי לעיתים, אין מנוס מהפעלת מנגנון פיקוח בתנאי שוק מיוחדים. אולם, האם זו התשובה הנכונה?
לטעמי, התשובה מצויה בתוך הארגון במשולש השירות הכולל את המרכיבים :
ניהול הלקוחות – טיפול במכלול הקשרים עם הלקוח בהיבט התהליכי וההתנהגותי.
ניהול ותפעול – מכלול הפעילויות והתהליכים של השירות.
ניהול תשתיות – הסביבה הממוחשבת והמתוקשבת התומכת בשירות.

ארגונים חיבים להבין את רצונותיהם של הלקוחות שלהם. לא ניתן לכפות על הלקוחות את רצונותיו של הארגון, אפילו אם ברגע נתון הדבר אפשרי. לא ניתן לקפח את הלקוחות לאורך זמן. הדרך הנכונה היא הבנת צרכיו ורצונותיו של הלקוח.מתן תשובה דרך תהליכי הניהול והתפעול, תוך יצירת שווה ערך לרגולציה יחד עם שימוש בתשתיות השירות . באם הארגון לא יפעל כך תונח עליו חרב הרגולציה, רווחיו יצטמצמו ותדמיתו תפגם.

 

ערב עיון

אני רוצה להזמין אתכם לערב עיון בנושא הצלחת פרויקטי שירות שיתקיים במכללת אפקה

פרטי ערב העיון

לקבלת עידכונים סמנו לייק בעמוד הפייסבוק שלי

לפרטים על התוכנית להנדסה וניהול מערכות שירות

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s