קבוצת דיון LinkedIn

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, רוב העובדים במדינת ישראל עוסקים בשירות. מתן שירות כרוך באנשים, תהליכים וטכנולוגיות. ככזה, פיתוח וניהול של מערכות שירות דורש מיומנויות רב תחומיות בתחומים מגוונים: כגון הנדסה וטכנולוגיה, מדעי ההתנהגות וניהול. בקבוצה ידונו הנושאים המענינים את העוסקים בתחום.

להצטרפות לקבוצה ב LinkedIn

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s